Plans, projectes, campanyes i programes

Participació ciutadana. Opina i ajuda'ns a millorar

Mitjançant una instància genèrica ens podeu fer arribar les vostres propostes i/o suggeriments en relació als plans i projectes. Volem que aquesta eina ens permeti conèixer les vostres opinions i/o inquietuds. Així mateix, també ens podeu fer arribar els vostres comentaris per Regidories o Alcaldia.

Gràcies per les vostres aportacions, les quals ens ajudaran a millorar el municipi.

Tanca Formulari

Formulari de contacte

S'ha d'escriure dues vegades per assegurar que l'escrivim correctament.

L’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta incorporarà les dades facilitades per l’usuari en un fitxer de la seva titularitat degudament comunicat a l’Agència de Protecció de dades. La finalitat del fitxer és la de comunicar tot tipus d’informació relacionada amb el municipi: notícies, esdeveniments, alertes, informació oficial...

L’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta no cedirà o comunicarà a tercers les dades recollides sense consentiment de l’usuari. L’usuari podrà exercir els seus drets d’accés , rectificació, cancel•lació o oposició, comunicant-ho per escrit a l’adreça postal o a la de correu electrònic de l’Ajuntament.

Darrera actualització: 29.02.2024 | 14:18