La biblioteca Anton Carrera ja està en funcionament

Dimecres, 24 d'abril de 2024 a les 08:00

Aquest dimarts 23 d’abril coincidint amb la Diada de Sant Jordi, la biblioteca municipal Anton Carrera va obrir les seves portes.

Un nombrós públic de Sant Julià de Vilatorta i de la comarca va aprofitar la jornada per visitar l’equipament. L’alcaldessa Marta Cornellas es mostrava molt satisfeta de veure “diversos usuaris fent ús del servei de préstec de llibres el primer dia i veure avui alguns estudiants fent els deures i utilitzant aquests espais”.  “Volem que aquest sigui un punt de trobada cultural, inclusiu i participatiu pels veïns i veïnes del municipi” afegia el regidor de cultura, Josep Maria Molist.

A la sala Francesc Orenes, es va presentar l’espectacle “Un país de contes” que també va comptar amb un bon nombre de públic familiar.

Els horaris d’obertura:

-Horari d’estiu (entre l’1 de juny i el 30 de setembre):

els dilluns, dimecres i divendres de 10 a 1 del migdia.

i de dilluns a dijous de 2/4 de 4 a les 8 del vespre.

-Horari d’hivern (entre l’1 d’octubre i el 31 de maig):

els dimecres, dijous i dissabtes de 10 a 1 del migdia.

i de dilluns a divendres de 2/4 de 4 a les 8 del vespre.

Darrera actualització: 25.04.2024 | 08:50

Imatges