Casal d'Estiu

Dimecres, 24 d'abril de 2024 a les 13:50

Enguany l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta i Vilalleons juntament amb la Rutlla, organitza el casal d’estiu municipal de Sant Julià de Vilatorta. Una iniciativa que neix pensant en donar als vostres fills/es una alternativa lúdica en un espai únic i amb un equip d’educadors/ es especialitzat. Inscripcions del 2 al 10 de maig.

El casal d’estiu està estructurat amb un centre d’interès únic, la MÀGIA com a eix vertebrador. La màgia obre la capsa de la il·lusió, de les possibilitats, de la creativitat, del joc i dels somnis. Totes les activitats de la setmana estaran relacionades amb el LLEURE, L’ESPORT I LA MÀGIA. El casal d’estiu és una proposta profitosa que satisfà les necessitats de diversió, que permet desenvolupar les capacitats creatives i l’espontaneïtat, on es treballen les relacions socials i on l’acció dels educadors és en tot moment educativa.

PREUS

1  S E T M A N A ( 5  D I E S )

T O T A L C A S A L ( 6  S E T M A N E S)

Preu segona setmana

Amb descompte

Preu segona setmana

Amb descompte

1  I N F A N T

2  I N F A N T S

3  I N F A N T S

1.080€

4  I N F A N T S

1.440€

1.296€

*A la columna de descomptes (10%) és aplicable a famílies nombroses, monoparentals o aquelles que hagin inscrit més d’un germà o germana.

El casal es durà a terme de 9 a 13 h del migdia a càrrec de LA RUTLLA amb opció d’acollida matinal i servei de menjador amb càtering.

SERVEI DE MENJADOR

Es realitzarà a la caseta del punt d’informació de les Set Fonts de 13:00 a 15:00h.

Preus menjador:

Fixe – 8,50€/dia i infant / mínim 3 dies (sempre els mateixos)

Esporàdic – 10 €/dia i infant Si es tracta de dies esporàdics, cal avisar als educador/es del casal en horari de 8:00 a 9.15h.

* El pagament es cobrarà un cop finalitzat el casal a través del compte corrent donat a la fitxa d’inscripció.

SEVEI DE BON DIA

De 8 a 9h (3 €/dia i infant) o de 8.30 a 9h (2 €/dia i infant) Les activitats es realitzaran al parc de les 7 fonts, a la piscina municipal i als diferents indrets de la població. Tindran prioritat els infants inscrits a l’escola Bellpuig o al Roser, seguidament als nens i nenes del poble de Sant Julià de Vilatorta i per últim els altres participants. Es farà la reserva de places per ordre d’inscripció. En cas de voler assistir a alguna activitat extra, caldrà apuntar-se tota la setmana.

ACAMPADA

Es durà a terme la nit del dijous 25 de Juliol!

REUNIÓ INFORMATIVA

Divendres 3 de maig a les 18 H de la tarda a la sala de conferències del pavelló.

INSCRIPCIONS

Del 2 al 10 de Maig presencials a l’Ajuntament de Sant julià de Vilatorta.

Per a formalitzar la inscripció caldrà:

• Omplir la butlleta d’inscripció i senyalitzar l’horari escollit.
  • Adjuntar la fotocòpia del carnet de vacunes actualitzat, de la targeta sanitària i del dni de l’infant o del pare o la mare, i el carnet de piscina.
  • Cap infant podrà iniciar el casal si no ha entregat tota la documentació requerida.

NO S’ADMETRÀ CAP INSCRIPCIÓ POSTERIOR AQUESTA DATA MOLT IMPORTANT!

El Decret 267/2016 regula les activitats de lleure i estableix la constitució del nombre d’agents de l’equip d’educadors/es en proporció al nombre de participants menors al casal. Així doncs, és imprescindible tenir un control exhaustiu del nombre de participants que cada setmana acollirà el casal. És per aquest motiu que ens reservem el dret de no acceptar canvis i/o modificacions passat el termini d’inscripcions.

PREGUEM QUE MARQUEU LES SETMANES DEFINITIVES EN LES QUE PARTICIPARÀ EL VOSTRE FILL/A AL CASAL PAGAMENT

El pagament del casal s’haurà d’efectuar a l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta al mateix moment que es fa la inscripció.

Es podrà fer:

- A través de targeta bancaria.

- En efectiu (import just)

Darrera actualització: 25.04.2024 | 11:08