Serveis Socials, Gent Gran i Habitatge

Cartera de Serveis Socials de Sant Julià de Vilatorta

La Cartera de serveis socials determina el conjunt de prestacions de serveis, econòmiques i tecnològiques de la Xarxa de Serveis Socials d'Atenció Pública i és l'instrument que assegura l'accésa les prestacions garantides de la població que les necessita.

El  document que us presentem i que podeu consultar en la documentació adjunta a la part inferior dreta d'aquesta pàgina, pretén informar sobre els serveis socials municipals i defineix les persones que poden rebrel's i els requisits per accedir-hi. Inclou una descripció general dels serveis que el municipi té dins el Consell Comarcal d'Osona i que us podem oferir. En aquest document que us presentem aquí es defineix cada tipus de prestació, així com la població a la que va dirigida i l'establiment o equip professional que l'ha de gestionar.

Si voleu conèixer una descripció general dels 29 serveis socials que ofereix el Consell Comarcal d'Osona cliqueu aquí

Notícies

• 9 de maig de 2019 L'Ajuntament instal·la una nova refredadora al Casal d'Avis Font Noguera Refredadora

Després d'un mal funcionament del sistema de climatització des de la inauguració del Casal d'avis, l'Ajuntament de Sant Julià s'ha vist obligat a substituir la refredadora instal·lada l'any 2011, completament espatllada. L'Ajuntament espera amb aquesta mesura haver acabat amb els problemes de climatització de l'equipament. A més, la nova instal·lació s'interconnectarà amb la refredadora de l'Espai Activa't, per tenir una solució provisional si alguna de les refredadores pateix una avaria.

• 3 d'abril de 2019 Més de 400 targetes T-10 bonificades el 2018 T-10

L’any passat 70 usuaris van fer ús de 413 targetes T10 bonificades per l’Ajuntament. És un bon resultat en aquest primer any de consolidació de la T10, una targeta que fomenta la mobilitat de les persones grans o amb discapacitat.

• 19 de febrer de 2019 Sant Julià va recollir 13.890 quilos de roba durant el 2018 Contenidors de roba

Durant el 2018 es van realitzar fins a 149 buidatges de contenidors amb un total de 13.890 quilos de roba recollida a Sant Julià de Vilatorta

Darrera actualització: 17.01.2018 | 11:00