Cal cita prèvia per ser atès per l'Organisme de Gestió Tributària

Divendres, 19 d'abril de 2019 a les 00:00

Des de l’1 de març passat l’Organisme de Recaptació i Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació de Barcelona ha posat en marxa el servei de cita prèvia a tota la xarxa d’oficines. Aquest canvi afecta la majoria de tràmits i consultes i cal demanar hora mitjançant la web: www.orgt.cat/cites. Això ha de permetre fer menys cua quan el ciutadà demani atenció presencial.

L’Ajuntament té delegat el cobrament dels impostos municipals a l’ORGT. Aquest organisme té la seva seu a l’edifici El Sucre de Vic, a la 3a planta, tot i que molts dels seus tràmits es poden fer per Internet. Per tant a partir d’ara, si heu de desplaçar-vos a la seu del Sucre per qualsevol tràmit, no us oblideu d’agafar cita prèvia per Internet.

Darrera actualització: 25.04.2019 | 12:28