Esports i Esdeveniments

Zona esportiva de Sant Julià de Vilatorta

No us perdeu les imatges de tot el que la zona esportiva de Sant Julià de Vilatorta us pot oferir. Si esteu interessats en estatges esportius, convencions, esport escolar i extra-escolar o per practicar esport amb els amics, contacteu a les oficines municipals. Tel: 938122179. Consulteu el dossier.

Notícies

El dimecres passat, 21 de novembre, els alumnes del grau de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (CAFE) i d’Educació Social de la UVic van organitzar el primer torneig interpenitenciari de futbol en el qual van participar interns de les presons de Lledoners i Brians II. L’activitat que va tenir lloc al pavelló de Sant Julià de Vilatorta, s’emmarcava dins l’assignatura “L’activitat física com a recurs socioeducatiu” que comparteixen els estudiants dels dos graus.

• 19 de novembre de 2018 La vilatortina Rut Casas es troba entre les joves promeses de l’escalada Rut Casas escalant

La temporada d’escalada competitiva ha acabat i ho ha fet amb nous èxits per als joves escaladors d’Osona i el Moianès que destaquen en el panorama estatal i internacional. Héctor Bazán, els germans Rut i Guillem Monsech, Aida Torres i la vilatortina Rut Casas tanquen una temporada plena de podis.

• 30 d'octubre de 2018 L'Arnau Vila rep un reconeixement per haver participat als Jocs Special Olympics 2018 L'Arnau amb L'alcaldessa de Vic i el regidor d'esports

El dimarts 30 d'octubre, a les 8 del vespre, a la Sala de la Columna de l'Ajuntament de Vic va tenir lloc l'acte de reconeixement als esportistes del Club CAR participants als Jocs Special Olympics 2018. El vilatortí Arnau Vila Cortina va rebre la insígnia de la mà del regidor d'esports de Sant Julià de Vilatorta, Marc Vilarrasa, de l'alcaldessa de Vic, Anna Erra, i del president del Club CAR Sant Tomàs, Toni Ramírez. Felicitats Arnau!

Darrera actualització: 24.01.2018 | 14:04