Esports i Esdeveniments

Zona esportiva de Sant Julià de Vilatorta

No us perdeu les imatges de tot el que la zona esportiva de Sant Julià de Vilatorta us pot oferir. Si esteu interessats en estatges esportius, convencions, esport escolar i extra-escolar o per practicar esport amb els amics, contacteu a les oficines municipals. Tel: 938122179. Consulteu el dossier.

Notícies

• 14 d'octubre de 2018 L'Escuderia Osona entrega una placa commemorativa a l'alcalde de Sant Julià de Vilatorta Joan Panadès entrega la placa commemorativa a l'alcalde

El president de l'Escuderia Osona, Joan Panadès, en motiu del 50è aniversari de l'entitat, va fer entrega d'una placa commemorativa a Joan Carles Rodríguez, alcalde de Sant Julià de Vilatorta. El Ral·li Osona ha passat per Sant Julià de Vilatorta en 42 ocasions.

• 2 d'octubre de 2018 Aprèn a patinar i diverteix-te Cartell CPA Sant Julià de Vilatorta

Vols aprendre a patinar? Doncs el club de patinatge artístic de Sant Julià de Vilatorta t'ho posa fàcil. Els patinadors/es a partir de 4 anys podeu fer una prova gratuïta durant un mes al pavelló esportiu municipal de Sant Julià de Vilatorta els dilluns i divendres de les 17.15 a les 19 h. Cal portar roba esportiva i patins de quatre rodes. Per més informació: cpasantjuliadevilatorta@gmail.com o al 679 578 573- tardes (Judit).

• 2 de setembre de 2018 Torneig BBVA de bàsquet Imatge del 34è Torneig BBVA de Bàsquet

Un total de 225 equips van participar en la 34a edició del Torneig de Bàsquet BBVA. L'Europe Basketball Academy de Vilanova i la Geltrú va ser el guanyador del torneig en la categoria sènior i el pavelló esportiu municipal de Sant Julià va vibrar, un any més amb els partits de l'ACB. També vam poder veure la Supercopa de Catalunya de Bàsquet Adaptat, en cadira de rodes, entre el Costa Daurada (Tarragona) i el CE Global Bàsquet (Sabadell), amb victòria dels vallesans per 52 a 51, desprès d'una pròrroga.

Darrera actualització: 24.01.2018 | 14:04