Recollida de residus

El sistema porta a porta ja funciona plenament integrat al municipi i l'evolució és molt satisfactòria. Encoratgem a tothom a seguir aquesta evolució tan positiva. Recordeu que per qualsevol dubte sobre el funcionament del sistema us podeu adreçar a l'Ajuntament, a al regidora de Medi Ambient, Gleva Juvanteny, que us atendrà telefònicament o presencialment.

Calendari de recollides

Dilluns i divendres: multiproducte.
Dimarts, dijous i diumenge: cubell fracció orgànica, en bossa a part a sobre el cubell: bolquers i compreses. També es poden treure restes de jardí dins el cubell (si no us hi caben, en podeu demanar un de més gran a l’Ajuntament).
Dimecres cada quinze dies: cubell fracció resta i vidre (dimecres alterns amb el cubell verd)
Els dissabtes no hi ha recollida.
Les deixalles s’han de treure al carrer entre les 8 i les 10 de la nit.
Andròmines: dos cops al mes. Cal trucar a l’Ajuntament.
Restes de jardí i brancada: primer dilluns de cada mes.
Deixalleria mòbil: segon divendres de cada mes al carrer Onze de Setembre, cantonada amb l'Avinguda de Sant Llorenç.
Àrea d'aportació de residus: Veïns de disseminats amb tarja d’identificació personalitzada.

Es demana la col·laboració de tots els veïns per tal de facilitar la recollida dels residus i garantir la netedat i salubritat de l’espai públic. Recordem la necessitat de que el cubell de l'orgànica quedi ben tancat, per això cal deixar l'ansa al mig o al davant i així queda trabada, si la deixeu col·locada cap al darrera del cubell es pot obrir i els animals hi poden tenir accés i escampar els residus per la vorera, amb el problema afegit que genera al veinat i la feina extra de la brigada que ho ha de recollir a mà.

Darrera actualització: 16.10.2023 | 08:16