Aula de Cultura

L’Aula de Cultura de Sant Julià de Vilatorta es troba ubicada als baixos de l’edifici de l’Ajuntament. Aquest equipament que funciona des de l’any 1986, és possible gràcies al conveni subscrit entre l’Ajuntament i la Caixa de Manlleu. Es tracta d’una sala d’uns 125 metres quadrats, apte per fer-hi exposicions, conferències, xerrades i activitats socio-culturals. Disposa d’un centenar de cadires i els complements necessaris per penjar-hi quadres.

Entre d’altres, les principals activitats que s’hi duen a terme al llarg de l’any són l’exposició de la Festa Major, dedicada als artistes i artesans locals, els assajos de les Caramelles del Roser i de la coral Cants i Rialles, i diversos tallers de puntaires i artesania. L’Aula de Cultura també és la seu del col•legi electoral quan es convoquen eleccions.

Reserves: Les entitats que vulguin reservar l’Aula de Cultura han d'omplir el formulari que trobaran en el següent blog: http://calendarisstjvt.blogspot.com

En el aquest documentpodeu consultar les instruccions per tal de poder fer la reserva.

Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb Judit Farré, tècnica del Punt d’Informació Juvenil, al correu electrònic pij.vilatorta@diba.cat.

Plaça de l'U d'octubre, núm. 2 - 08504 Sant Julià de Vilatorta - Barcelona (Catalunya)
Adreça electrònica: sjv.pij@vilatorta.cat
Lloc web: www.vilatorta.cat
Vegeu-ne la situació al mapa