Tall de subministrament d’aigua inesperat

Dijous, 13 de desembre de 2018 a les 00:00

Aquest dimarts passat es va produir un tall de subministrament en diversos punts del poble, entre les 12 del migdia i les 5 de la tarda. El tall va ser ocasionat per una màquina que va rebentar una canonada al camí de la Coma.

A les dotze del migdia del dimarts 11 de desembre, molts veïns i veïnes de Sant Julià es van trobar que els havien tallat el subministrament d’aigua i van haver de trucar a l’empresa subministradora d’aigua o a l’Ajuntament per saber què havia passat. Tant Sorea, actual concessionària, com l'Ajuntament van aclarir que el tall havia estat provocat perquè una màquina havia rebentat una canonada al camí de la Coma. Tant bon punt es va haver solucionat el problema es va restablir el servei d’aigua, quan eren aproximadament les 5 de la tarda. L'avaria va afectar principalment al nucli antic, l'avinguda de Montserrat, barri del Centre i de baix les fonts i abonats aprop d'aquests sectors.

Darrera actualització: 13.12.2018 | 15:06