L'Ajuntament instal·la càmeres de seguretat als accessos del municipi

Dimarts, 9 d'octubre de 2018 a les 00:00

L'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta per tal de potenciar el servei  ja existent de vigilància municipal i  per tal de desenvolupar una major política de seguretat al municipi ha instal·lat tres punts de control amb càmeres de seguretat en els accessos del municipi.

En els punts de control hi poden haver dos tipus de càmeres, una càmera d'ambient convencional i una altra càmera de lectura de matrícules. Aquesta última genera una base de dades de les matrícules que detecta i es compara amb la base de dades de matrícules sospitoses dels Mossos d'Esquadra.

Una de les càmeres s'ha instal·lat a la cruïlla del Carrer Santa Margarida amb la BV-5201, una altra al Casal en el nou accés amb l'eix transversal i la darrera a la cruïlla de la BV-5201 amb la BV-5202.

L'alcalde, juntament amb el cap de l'àrea bàsica policial, l'inspector Caparrós i el regidor de Governació Francesc Hervias ja van proposar aquesta instal·lació de càmeres en una assemblea oberta de seguretat que es va celebrar a finals de l'any 2017. De moment les càmeres es troben en període de prova pendents de l'aprovació definitiva per part de la Comissió de Control de Dispositius de Videovigilància de Catalunya del departament d'Interior.

Darrera actualització: 10.10.2018 | 08:37