El Centre d'Informació de Sant Julià de Vilatorta acull la nova exposició sobre l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona

Diumenge, 12 de maig de 2019 a les 00:00

Última setmana per veure l'exposició que incorpora diversos elements per explicar l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona, entre els quals destaquen les il·lustracions naturalistes i els elements interactius senzills i efectius. L'exposició, de la mà del personatge de la fadrineta de Sau, apropa al visitant els elements del paisatge, la geologia, la vegetació, la flora i la cultura més destacables dels municipis del parc. No us la perdeu!

També pretén conscienciar als visitants de la importància de conservar els ecosistemes i promoure les activitats respectuoses amb el medi. La mostra, amb més de deu plafons de fusta natural, inclou explicacions sobre les accions de gestió, conservació i d'ús públic que es realitzen a l'Espai Natural. Descarregueu-vos el tríptic aquí.

L'exposició serà itinerant i es podrà veure als altres municipis de l'Espai Natural i, més endavant, també als pobles veïns. La podeu visitar fins al 19 de maig al Centre d'Informació de Sant Julià de Vilatorta (edifici Ca l'Anglada - plaça Major, 7). Horari: de dilluns a dissabte de les 9 a les 13 h; diumenges de les 10 a les 13 h; dijous, tancat per festa setmanal.

Per a més informació, consulteu aquest enllaç a l'Agenda dels parcs - Espai Natural de les Guilleries-Savassona.

Darrera actualització: 13.05.2019 | 08:44