Cap de setmana d'actes en commemoració del primer aniversari de l'1-O

Dilluns, 24 de setembre de 2018 a les 00:00

Vilatorta per la Independència, la Plataforma 1 d'octubre i l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta, han organitzat diversos actes durant tot el cap de setmana per commemorar la celebració del referèndum de l'1 d'octubre organitzat per la Generalitat de Catalunya i que va reunir a molts veïns i veïnes del poble davant del col·legi electoral, a la plaça Marquès de la Quadra, per defensar les urnes.

Dissabte, 29 de setembre de 2018

PLAÇA CATALUNYA-AULA DE CULTURA

10'00h: Inauguració de l'exposició "L'1-O de 2017 a Sant Julià de Vilatorta"

10'00h: Xocolatada, tallers i jocs infantils

10'30h: Pintada de la pancarta commemorativa 1-O

18'30h: Xerrada-debat a càrrec de Jordi Fàbrega (ERC), Josep Salom (PDCAT), Xevi Generó (CUP). Moderador: Xavier Ginesta.

PLAÇA CATALUNYA

20'30h: Sopar groc, botifarrada. Preu del tiquet 6€. Venda a l'estanc fins dijous 27. La recaptació es donarà a l'Associació Catalana pels Drets Civils.

22'00h: Concert solidari amb el grup l'Eskerda.

Diumenge 30 de setembre

PLAÇA DE L'AJUNTAMENT- AULA DE CULTURA

10'30h: Projecció del documental "Nosaltres hi érem" i xerrada a càrrec de Marta Torrecillas i Joan Miret, que van viure la violència de l'1-O

12'00h: Descoberta de la placa commemorativa de l'1-O, a càrrec de Marc Costa- Cap dels Agents Rurals, investigat per la celebració del Referèndum a Sant Julià- i Joan Carles Rodríguez, alcalde del municipi.

12'30h: Música per la Llibertat.

17'00h: Ponts per la llibertat. Trobada per omplir d'estelades i llaços el pont de l'Eix, a la Sauleda.

L'exposició romandrà oberta tot el cap de setmana i es podrà signar el llibre blanc i dipositar a l'urna els vostres desitjos per la República.

Darrera actualització: 28.09.2018 | 10:57