Anna Dot relleva Enric Gil com a arquitecte municipal

Dijous, 13 de desembre de 2018 a les 00:00

Sant Julià de Vilatorta i Vilalleons tenen nova arquitecta municipal. Anna Dot ha estat la candidata amb major puntuació després del procés selectiu que ha realitzat l’Ajuntament i substituirà l’Enric Gil, que ha exercit d'arquitecte a l’Ajuntament des del juliol de 2011.

Com en totes les places que convoca el consistori s’han respectat els principis de lliure concurrència, objectivitat i meritocràcia en l’avaluació dels 12 candidats que es van presentar a les proves.

Anna Dot té 38 anys i és graduada en Arquitectura superior per la Universitat Politècnica de Catalunya. Com a arquitecta liberal ha compaginat treballs propis amb col·laboracions en despatxos professionals en treballs diversos d’edificació, urbanisme i suport en tasques de tècnic municipal. Des de l’1 d’abril de 2017 i fins ara ha exercit d’arquitecta municipal a Orís.

L’Anna rellevarà a Enric Gil, que per motius professionals deixa l’Ajuntament de Sant Julià després d’exercir d’arquitecte municipal des del juliol de l’any 2011. Enric Gil també ha treballat com a arquitecte municipal de Santa Maria de Besora, l’Esquirol i Manlleu, municipi on es centrarà a partir d’ara, així com en el seu despatx professional de Vic. El consistori agraeix a Enric Gil la gran tasca desenvolupada aquests set anys en servei del municipi, amb una gran capacitat de treball, eficiència i bon ambient que ha aportat a l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta.

Darrera actualització: 13.12.2018 | 15:15