L'Espai Natural de les Guilleries-Savassona convoca subvencions

Dilluns, 23 de maig de 2022 a les 07:07

S'han publicat les bases específiques i convocatòria per a la concessió de subvencions per les propietats ubicades dins l'Espai Natural Guilleries-Savassona.

Les subvencions van destinades al foment de les explotacions forestals i les empreses agrícoles-ramaderes, la millora dels habitatges, la restauració del patrimoni arquitectònic i les activitats d' entitats culturals, cíviques i esportives, les instal·lacions tèrmiques de biomassa i l'eficiència i estalvi energètics. Són exclusives per  l’àmbit de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona. El termini de presentació de les sol·licituds s’iniciarà el dia 20 de maig de 2022 i finalitzarà el dia 30 de juny de 2022.

L’àmbit de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona comprèn els terrenys dels termes municipals de Vilanova de Sau, Folgueroles, Tavèrnoles i Sant Julià de Vilatorta, inclosos dins l’àmbit del Pla especial de protecció d’aquest espai natural, així com els terrenys del municipi de Sant Sadurní d’Osormort inclosos dins l’àmbit dels Plans especials de delimitació de l’Espai d’Interès Natural de les Guilleries i de l’Espai d’Interès Natural de Savassona, tot aquests municipis agrupats junt amb la Diputació de Barcelona en el Consorci de l'Espai Natural Guilleries-Savassona.

Les subvencions concedides a l’empara d’aquesta convocatòria, s’hauran de destinar a finançar projectes/activitats desenvolupats/ades durant el període 1 de gener de 2023 al 31 de desembre de 2023.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 30 de juny. Els llocs de presentació d’instàncies són els següents: registre general dels ajuntaments del Consorci i l’Oficina del Consorci de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona.

Darrera actualització: 26.05.2022 | 14:01