David Molet és el nou arxiver de l’Ajuntament

Divendres, 19 d'abril de 2019 a les 00:30

Des del mes de febrer passat David Molet substitueix Jordi Vilamala com a arxiver itinerant de la Diputació de Barcelona i responsable del Servei d’Arxiu Municipal de Sant Julià de Vilatorta.

Jordi Vilamala —llicenciat en geografia i història, màster en arxivística, postgrau en gestió de documents i doctor en història— que va ser el responsable de l’arxiu municipal de Sant Julià del 2006 fins a finals del 2018, ha estat nomenat Cap de la Secció d’Arxiu i Gestió documental de la Diputació de Barcelona.

La figura de l’arxiver itinerant, que ja tenia una certa tradició a França, és un servei que ofereix la  Diputació de Barcelona per donar suport als ajuntaments més petits de 10.000 habitants, que per llei no tenen obligació de contractar un arxiver, però sí que necessiten organitzar el fons documental que genera l’ens.

Darrera actualització: 25.04.2019 | 12:14