Ple municipal

Dijous, 23 de maig de 2019 de 20.30 h a 22.00 h

Avui dijous 23 de maig es farà sessió extraordinària del Ple de l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta.  Es preveu aprovar la moció per crear una residència de gent gran a Sant Julià de Vilatorta i aprovar la compareixença en el contenciós administratiu que ha interposat la Delegación del Gobierno en Cataluña per l'acord que va aprovar el ple de l'Ajuntament en contra de la monarquia espanyola. Consulteu l'ordre del dia en el document adjunt.

Quin cost té:

Gratuït

Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta

Plaça de l'U d'octubre, núm. 1 - 08504 Sant Julià de Vilatorta - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 812 21 79
Adreça electrònica: sjv.ajuntament@vilatorta.cat
Lloc web: www.vilatorta.cat
Horari:
De dilluns a divendres de 10 del matí a 2 de la tarda i els dimarts i dijous també de 4 a 8 de la tarda.
Es tancarà les tardes d'agost i de les següents vigílies de dies singulars: 5 de gener, 1 d'abril i 7 de desembre.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 23.05.2019 | 14:51